The WWF is run at a local level by the following offices...
- WWF Global
- Adria
- Argentina
- Armenia
- AsiaPacific
- Australia
- Austria
- Azerbaijan
- Belgium
- Bhutan
- Bolivia
- Borneo
- Brazil
- Bulgaria
- Cambodia
- Cameroon
- Canada
- Caucasus
- Central African Republic
- Central America
- Chile
- China
- Colombia
- Croatia
- Democratic Republic of the Congo
- Denmark
- Ecuador
- European Policy Office
- Finland
Модната колекция „Камуфлаж за Пирин“ на WWF спечели първата награда в категорията „Интегрирана кампания, социална, политическа и медийна реклама“
Добила популярност със своя оригинален дизайн, модната линия умело преплита природозащитната кауза с немалка доза ексцентричност. „Камуфлаж за Пирин“ е предназначен за всички, които подкрепят кампанията на WWF за опазване на Пирин от сечи и строежи „Спаси Пирин“. От 2016 година досега близо 130 000 души от цял свят изпратиха имейл до премиера на България с призив Пирин да остане дом на дивата природа.
Първата модна колекция на WWF България беше вдъхновена от последните тенденции в управлението на природното богатство и опазването на биоразнообразиието в Национален парк „Пирин“. Организацията застава твърдо срещу плановете на правителството да увеличи с повече от 12 пъти зоните, в които е разрешена строителна дейност и да отвори 60% от териториите му за добив на дървен материал. Национален парк „Пирин“ е включен в Списъка с природното наследство на ЮНЕСКО. На неговата територия са установени повече от 1300 растения, 45 вида бозайници и над 150 вида птици. Освен това той е дом и на уникални ендемични видове, а годишният му принос към икономиката на страната ни се равнява на повече от 69 милиона евро.
Включете се и вие в кампанията и подкрепете работата на WWF за опазване на Пирин.
© WWF